Lediga jobb som Platschef, anläggning i Järfälla

Se lediga jobb som Platschef, anläggning i Järfälla. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Järfälla som finns hos arbetsgivaren.

Platsansvarig Reservdelar till Rydahls

Arbetsbeskrivning Trivs du i roller där du får ta stort eget ansvar att driva affären framåt? Vill du ha frihet att utveckla och påverka din verksamhet? Då kan det här vara rätt roll för dig! Vi har huvudkontor och centrallager i Karlstad samt fem filialer som sträcker sig från Örnsköldsvik till Göteborg. Vi söker nu en Platsansvarig till vår filial i Stockholm Norrort. Här får du ett helhetsansvar för den lokala verksamheten – du driver den dagliga drif... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Trivs du i roller där du får ta stort eget ansvar att driva affären framåt? Vill du ha frihet att utveckla och påverka din verksamhet? Då kan det här vara rätt roll för dig!

Vi har huvudkontor och centrallager i Karlstad samt fem filialer som sträcker sig från Örnsköldsvik till Göteborg. Vi söker nu en Platsansvarig till vår filial i Stockholm Norrort. Här får du ett helhetsansvar för den lokala verksamheten – du driver den dagliga driften, ansvarar för budget och resultat samt säkerställer en hög kundnöjdhet och en optimerad lagerhållning. Rollen innebär också att du leder och utvecklar ditt team samt arbetar för att stärka våra kundrelationer. Du rapporterar till vår centrala försäljningschef för reservdelar.

Ditt uppdrag:
• Driva och utveckla verksamheten med stort ansvar och frihet, givetvis med stöttning från organisationen
• Ansvara för kundkontakt och kundnöjdhet i området
• Planera och genomföra säljinsatser tillsammans med Försäljningschef Reservdelar
• Analysera marknaden och justera lagerhållning utifrån kundernas aktuella behov
• Leda och motivera teamet för att nå uppsatta mål
• Säkerställa hög servicegrad och nöjda kunder
• Sköta inventering, arbetsmiljö och rapportering


Din Profil
Vi söker en entreprenöriell ledare som gillar att ta ansvar, fatta beslut och få saker att hända. Du trivs med att bygga relationer, skapa engagemang i teamet och se till att verksamheten utvecklas åt rätt håll. Du är lösningsorienterad, ser möjligheter där andra ser problem och har en naturlig känsla för affärer. För att lyckas i rollen behöver du ha god systemvana, och erfarenhet av CRM/ERP-system är ett plus – särskilt om du har jobbat i Jeeves. Om du dessutom har erfarenhet av reservdelar eller produkter inom fordonsbranschen på tunga sidan ser vi det som en stor fördel. Det är en kunskap som kommer att stärka din roll ytterligare och bidra till att du snabbt kan sätta dig in i våra kunders behov och vår produktportfölj. Det viktigaste är dock att du är en entreprenöriell person som trivs i roller där du får driva och utveckla affärer självständigt.

Om företaget
Välkommen till Rydahls – en arbetsplats där du kan växa och göra skillnad!

Rydahls Reservdelar är din pålitliga partner för reservdelar till lastbilar, bussar, tunga släp, trailers och lätta transportfordon. Med lång erfarenhet och expertis i branschen strävar vi alltid efter att leverera professionell service och högkvalitativa produkter.
Rydahls är en del av den globala OEM International-koncernen, som består av 34 rörelsedrivande enheter i 14 länder. Vi har huvudkontor och centrallager i Karlstad och filialer som sträcker sig från Örnsköldsvik i norr till Göteborg i söder. Vi värdesätter entreprenörskap och uppmuntrar initiativrikedom, samtidigt som vi alltid strävar efter att leverera högkvalitativa produkter och professionell service till våra kunder.

Vi arbetar i ett engagerat team där entreprenörskap, mod, öppenhet, respekt och ansvar är centrala värderingar. Vårt mål är att skapa en arbetsmiljö där alla känner sig delaktiga och kan växa. Vi är ett företag som både har djup lokal förankring och internationell räckvidd, och vi söker personer som vill vara med på vår resa och göra skillnad.

På Rydahls är vi alltid öppna för nya perspektiv och idéer. Vi söker människor som trivs i en flexibel och ansvarsfull arbetsmiljö, och som vill bidra till att utveckla vår verksamhet. Hos oss får du en möjlighet att vara en del av ett framgångsrikt företag som står för kvalitet och kundnöjdhet, samtidigt som du är en del av en större, internationell koncern.


Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryteringskonsult June Pärnänen på tel. 070 622 60 19 eller mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Operation Manager - Stockholm North

Ansök    Feb 18    NCC AB    Platschef, anläggning
Är du arbetsledare eller platschef? Nu söker vi flertalet drivna och lösningsorienterade medarbetare till våra olika projekt, har du beläggningserfarenhet sedan tidigare är det meriterande! Om du trivs med att hålla ihop olika projekt i ett fantastiskt team där nyckeln till framgång är samarbete med dina medarbetare och ett starkt eget driv har vi ett fritt och omväxlande jobb på ett av Sveriges främsta asfaltsföretag. Rollen som Operation Manager Som Op... Visa mer
Är du arbetsledare eller platschef? Nu söker vi flertalet drivna och lösningsorienterade medarbetare till våra olika projekt, har du beläggningserfarenhet sedan tidigare är det meriterande!
Om du trivs med att hålla ihop olika projekt i ett fantastiskt team där nyckeln till framgång är samarbete med dina medarbetare och ett starkt eget driv har vi ett fritt och omväxlande jobb på ett av Sveriges främsta asfaltsföretag.
Rollen som Operation Manager

Som Operation Manager leder du vår verksamhet inom asfaltsbeläggning i region Stockholm norr med daglig kontakt med kommuner och privata aktörer där du är aktiv i att både ta in projekt och driva dem. Du planerar och samordnar resurser, både interna och externa, har tekniskt och ekonomiskt ansvar för produktionens utförande samt har arbetsmiljöansvar. Du arbetar nära yrkesmedarbetare där ni driver affären framåt och tillsammans i gruppen. Arbetet sker även i nära samarbete med Area Manager, Operation Specialist och Area Assistant i ditt arbetsområde.
Om NCC Industry

Affärsområde NCC Industry är en nordisk organisation specialiserad på hållbara lösningar inom asfalt, stenmaterial, grundläggning och vägbeläggning. Genom kundanpassade koncept och moderna arbetsmetoder kan vi erbjuda dig ett spännande arbete i en utvecklande miljö.
Din profil

Vi ser att du som söker gärna har några års erfarenhet att arbeta som platschef/arbetsledare eller motsvarande och vi lägger stor vikt vid erfarenhet av beläggningsverksamhet. För att trivas i rollen behöver du vara trygg i rollen som ledare där du bidrar till att medarbetare utvecklas och att få laget att lyckas tillsammans. För rollen behöver du vara strukturerad och ha ett sinne för logistik samt ha ett stort intresse för att uppnå effektivitet i alla projekt. Du är en problemlösare och nyfiken på att utvecklas och lära nytt med förmåga att hantera flera parallella arbetsuppgifter och trivs med att inte alltid veta vad dagen har att erbjuda. Förutom att driva produktionen är du bra på att skapa kundrelationer, se affärsmöjligheter och förvalta långsiktiga samarbeten. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Ytterligare information

Tjänsten utgår från vårt kontor i Järfälla och eftersom resor ingår är B-körkort ett krav. Tjänsten är en tillsvidareanställning och provanställning tillämpas.
Utöver arbetsuppgifterna som nämns ovan erbjuder NCC en stor möjlighet till utveckling genom både kurser och internt lärande, man påbörjar sin anställning genom en grundlig onbording och får även följa med i det dagliga arbetet innan man tar sig ann sina egna projekt, vi har över tid sätt att som ett väl sammansvetsat team har vi dom bästa förutsättningarna att lyckas, så tveka inte att söka och bli en till stjärna i gruppen   
NCC erbjuder

Vi på NCC vill vara en attraktiv arbetsgivare med medarbetare som trivs, utvecklas och mår bra. Därför erbjuder vi dig som arbetar hos oss ett stort utbud av personalförmåner. NCC har kollektivavtal för alla medarbetare. Det ger en bra grundtrygghet och ett tydligt regelverk så att du vet vad som gäller för din anställning. Vi erbjuder också försäkringar, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag samt andra erbjudanden och rabatter via vår förmånsportal Benify.
Kontakt och ansökan

Låter tjänsten intressant så ansök senast 2025-03-16. För frågor når du Michael Gustafsson, Area Manager, 079-078 70 64, [email protected]. Vid frågor om rekryteringsprocessen kontakta Paulina Maniette, HR-generalist, [email protected].
Varmt välkommen med din ansökan!

Bygg med oss och få branschens bästa kollegor



På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad.



 NCC - ett av de ledande företagen i Norden Visa mindre

Platsansvarig Reservdelar till Rydahls

Arbetsbeskrivning Trivs du i roller där du får ta stort eget ansvar att driva affären framåt? Vill du ha frihet att utveckla och påverka din verksamhet? Då kan det här vara rätt roll för dig! Vi har huvudkontor och centrallager i Karlstad samt fem filialer som sträcker sig från Örnsköldsvik till Göteborg. Vi söker nu en Platsansvarig till vår filial i Stockholm Norrort. Här får du ett helhetsansvar för den lokala verksamheten – du driver den dagliga drif... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Trivs du i roller där du får ta stort eget ansvar att driva affären framåt? Vill du ha frihet att utveckla och påverka din verksamhet? Då kan det här vara rätt roll för dig!

Vi har huvudkontor och centrallager i Karlstad samt fem filialer som sträcker sig från Örnsköldsvik till Göteborg. Vi söker nu en Platsansvarig till vår filial i Stockholm Norrort. Här får du ett helhetsansvar för den lokala verksamheten – du driver den dagliga driften, ansvarar för budget och resultat samt säkerställer en hög kundnöjdhet och en optimerad lagerhållning. Rollen innebär också att du leder och utvecklar ditt team samt arbetar för att stärka våra kundrelationer. Du rapporterar till vår centrala försäljningschef för reservdelar.

Ditt uppdrag:
• Driva och utveckla verksamheten med stort ansvar och frihet, givetvis med stöttning från organisationen
• Ansvara för kundkontakt och kundnöjdhet i området
• Planera och genomföra säljinsatser tillsammans med Försäljningschef Reservdelar
• Analysera marknaden och justera lagerhållning utifrån kundernas aktuella behov
• Leda och motivera teamet för att nå uppsatta mål
• Säkerställa hög servicegrad och nöjda kunder
• Sköta inventering, arbetsmiljö och rapportering


Din Profil
Vi söker en entreprenöriell ledare som gillar att ta ansvar, fatta beslut och få saker att hända. Du trivs med att bygga relationer, skapa engagemang i teamet och se till att verksamheten utvecklas åt rätt håll. Du är lösningsorienterad, ser möjligheter där andra ser problem och har en naturlig känsla för affärer. För att lyckas i rollen behöver du ha god systemvana, och erfarenhet av CRM/ERP-system är ett plus – särskilt om du har jobbat i Jeeves. Om du dessutom har erfarenhet av reservdelar eller produkter inom fordonsbranschen på tunga sidan ser vi det som en stor fördel. Det är en kunskap som kommer att stärka din roll ytterligare och bidra till att du snabbt kan sätta dig in i våra kunders behov och vår produktportfölj. Det viktigaste är dock att du är en entreprenöriell person som trivs i roller där du får driva och utveckla affärer självständigt.

Om företaget
Välkommen till Rydahls – en arbetsplats där du kan växa och göra skillnad!

Rydahls Reservdelar är din pålitliga partner för reservdelar till lastbilar, bussar, tunga släp, trailers och lätta transportfordon. Med lång erfarenhet och expertis i branschen strävar vi alltid efter att leverera professionell service och högkvalitativa produkter.
Rydahls är en del av den globala OEM International-koncernen, som består av 34 rörelsedrivande enheter i 14 länder. Vi har huvudkontor och centrallager i Karlstad och filialer som sträcker sig från Örnsköldsvik i norr till Göteborg i söder. Vi värdesätter entreprenörskap och uppmuntrar initiativrikedom, samtidigt som vi alltid strävar efter att leverera högkvalitativa produkter och professionell service till våra kunder.

Vi arbetar i ett engagerat team där entreprenörskap, mod, öppenhet, respekt och ansvar är centrala värderingar. Vårt mål är att skapa en arbetsmiljö där alla känner sig delaktiga och kan växa. Vi är ett företag som både har djup lokal förankring och internationell räckvidd, och vi söker personer som vill vara med på vår resa och göra skillnad.

På Rydahls är vi alltid öppna för nya perspektiv och idéer. Vi söker människor som trivs i en flexibel och ansvarsfull arbetsmiljö, och som vill bidra till att utveckla vår verksamhet. Hos oss får du en möjlighet att vara en del av ett framgångsrikt företag som står för kvalitet och kundnöjdhet, samtidigt som du är en del av en större, internationell koncern.


Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryteringskonsult June Pärnänen på tel. 070 622 60 19 eller mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Platsansvarig Reservdelar till Rydahls

Arbetsbeskrivning Trivs du i roller där du får ta stort eget ansvar att driva affären framåt? Vill du ha frihet att utveckla och påverka din verksamhet? Då kan det här vara rätt roll för dig! Vi har huvudkontor och centrallager i Karlstad samt fem filialer som sträcker sig från Örnsköldsvik till Göteborg. Vi söker nu en Platsansvarig till vår filial i Stockholm Norrort. Här får du ett helhetsansvar för den lokala verksamheten – du driver den dagliga drif... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Trivs du i roller där du får ta stort eget ansvar att driva affären framåt? Vill du ha frihet att utveckla och påverka din verksamhet? Då kan det här vara rätt roll för dig!

Vi har huvudkontor och centrallager i Karlstad samt fem filialer som sträcker sig från Örnsköldsvik till Göteborg. Vi söker nu en Platsansvarig till vår filial i Stockholm Norrort. Här får du ett helhetsansvar för den lokala verksamheten – du driver den dagliga driften, ansvarar för budget och resultat samt säkerställer en hög kundnöjdhet och en optimerad lagerhållning. Rollen innebär också att du leder och utvecklar ditt team samt arbetar för att stärka våra kundrelationer. Du rapporterar till vår centrala försäljningschef för reservdelar.

Ditt uppdrag:
• Driva och utveckla verksamheten med stort ansvar och frihet, givetvis med stöttning från organisationen
• Ansvara för kundkontakt och kundnöjdhet i området
• Planera och genomföra säljinsatser tillsammans med Försäljningschef Reservdelar
• Analysera marknaden och justera lagerhållning utifrån kundernas aktuella behov
• Leda och motivera teamet för att nå uppsatta mål
• Säkerställa hög servicegrad och nöjda kunder
• Sköta inventering, arbetsmiljö och rapportering


Din Profil
Vi söker en entreprenöriell ledare som gillar att ta ansvar, fatta beslut och få saker att hända. Du trivs med att bygga relationer, skapa engagemang i teamet och se till att verksamheten utvecklas åt rätt håll. Du är lösningsorienterad, ser möjligheter där andra ser problem och har en naturlig känsla för affärer. För att lyckas i rollen behöver du ha god systemvana, och erfarenhet av CRM/ERP-system är ett plus – särskilt om du har jobbat i Jeeves. Om du dessutom har erfarenhet av reservdelar eller produkter inom fordonsbranschen på tunga sidan ser vi det som en stor fördel. Det är en kunskap som kommer att stärka din roll ytterligare och bidra till att du snabbt kan sätta dig in i våra kunders behov och vår produktportfölj. Det viktigaste är dock att du är en entreprenöriell person som trivs i roller där du får driva och utveckla affärer självständigt.

Om företaget
Välkommen till Rydahls – en arbetsplats där du kan växa och göra skillnad!

Rydahls Reservdelar är din pålitliga partner för reservdelar till lastbilar, bussar, tunga släp, trailers och lätta transportfordon. Med lång erfarenhet och expertis i branschen strävar vi alltid efter att leverera professionell service och högkvalitativa produkter.
Rydahls är en del av den globala OEM International-koncernen, som består av 34 rörelsedrivande enheter i 14 länder. Vi har huvudkontor och centrallager i Karlstad och filialer som sträcker sig från Örnsköldsvik i norr till Göteborg i söder. Vi värdesätter entreprenörskap och uppmuntrar initiativrikedom, samtidigt som vi alltid strävar efter att leverera högkvalitativa produkter och professionell service till våra kunder.

Vi arbetar i ett engagerat team där entreprenörskap, mod, öppenhet, respekt och ansvar är centrala värderingar. Vårt mål är att skapa en arbetsmiljö där alla känner sig delaktiga och kan växa. Vi är ett företag som både har djup lokal förankring och internationell räckvidd, och vi söker personer som vill vara med på vår resa och göra skillnad.

På Rydahls är vi alltid öppna för nya perspektiv och idéer. Vi söker människor som trivs i en flexibel och ansvarsfull arbetsmiljö, och som vill bidra till att utveckla vår verksamhet. Hos oss får du en möjlighet att vara en del av ett framgångsrikt företag som står för kvalitet och kundnöjdhet, samtidigt som du är en del av en större, internationell koncern.


Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryteringskonsult June Pärnänen på tel. 070 622 60 19 eller mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Platsansvarig Reservdelar till Rydahls

Arbetsbeskrivning Trivs du i roller där du får ta stort eget ansvar att driva affären framåt? Vill du ha frihet att utveckla och påverka din verksamhet? Då kan det här vara rätt roll för dig! Vi har huvudkontor och centrallager i Karlstad samt fem filialer som sträcker sig från Örnsköldsvik till Göteborg. Vi söker nu en Platsansvarig till vår filial i Stockholm Norrort. Här får du ett helhetsansvar för den lokala verksamheten – du driver den dagliga drif... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Trivs du i roller där du får ta stort eget ansvar att driva affären framåt? Vill du ha frihet att utveckla och påverka din verksamhet? Då kan det här vara rätt roll för dig!

Vi har huvudkontor och centrallager i Karlstad samt fem filialer som sträcker sig från Örnsköldsvik till Göteborg. Vi söker nu en Platsansvarig till vår filial i Stockholm Norrort. Här får du ett helhetsansvar för den lokala verksamheten – du driver den dagliga driften, ansvarar för budget och resultat samt säkerställer en hög kundnöjdhet och en optimerad lagerhållning. Rollen innebär också att du leder och utvecklar ditt team samt arbetar för att stärka våra kundrelationer. Du rapporterar till vår centrala försäljningschef för reservdelar.

Ditt uppdrag:
• Driva och utveckla verksamheten med stort ansvar och frihet, givetvis med stöttning från organisationen
• Ansvara för kundkontakt och kundnöjdhet i området
• Planera och genomföra säljinsatser tillsammans med Försäljningschef Reservdelar
• Analysera marknaden och justera lagerhållning utifrån kundernas aktuella behov
• Leda och motivera teamet för att nå uppsatta mål
• Säkerställa hög servicegrad och nöjda kunder
• Sköta inventering, arbetsmiljö och rapportering


Din Profil
Vi söker en entreprenöriell ledare som gillar att ta ansvar, fatta beslut och få saker att hända. Du trivs med att bygga relationer, skapa engagemang i teamet och se till att verksamheten utvecklas åt rätt håll. Du är lösningsorienterad, ser möjligheter där andra ser problem och har en naturlig känsla för affärer. För att lyckas i rollen behöver du ha god systemvana, och erfarenhet av CRM/ERP-system är ett plus – särskilt om du har jobbat i Jeeves. Om du dessutom har erfarenhet av reservdelar eller produkter inom fordonsbranschen på tunga sidan ser vi det som en stor fördel. Det är en kunskap som kommer att stärka din roll ytterligare och bidra till att du snabbt kan sätta dig in i våra kunders behov och vår produktportfölj. Det viktigaste är dock att du är en entreprenöriell person som trivs i roller där du får driva och utveckla affärer självständigt.

Om företaget
Välkommen till Rydahls – en arbetsplats där du kan växa och göra skillnad!

Rydahls Reservdelar är din pålitliga partner för reservdelar till lastbilar, bussar, tunga släp, trailers och lätta transportfordon. Med lång erfarenhet och expertis i branschen strävar vi alltid efter att leverera professionell service och högkvalitativa produkter.
Rydahls är en del av den globala OEM International-koncernen, som består av 34 rörelsedrivande enheter i 14 länder. Vi har huvudkontor och centrallager i Karlstad och filialer som sträcker sig från Örnsköldsvik i norr till Göteborg i söder. Vi värdesätter entreprenörskap och uppmuntrar initiativrikedom, samtidigt som vi alltid strävar efter att leverera högkvalitativa produkter och professionell service till våra kunder.

Vi arbetar i ett engagerat team där entreprenörskap, mod, öppenhet, respekt och ansvar är centrala värderingar. Vårt mål är att skapa en arbetsmiljö där alla känner sig delaktiga och kan växa. Vi är ett företag som både har djup lokal förankring och internationell räckvidd, och vi söker personer som vill vara med på vår resa och göra skillnad.

På Rydahls är vi alltid öppna för nya perspektiv och idéer. Vi söker människor som trivs i en flexibel och ansvarsfull arbetsmiljö, och som vill bidra till att utveckla vår verksamhet. Hos oss får du en möjlighet att vara en del av ett framgångsrikt företag som står för kvalitet och kundnöjdhet, samtidigt som du är en del av en större, internationell koncern.


Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryteringskonsult June Pärnänen på tel. 070 622 60 19 eller mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Driftsansvarig

Kundorienterad Driftsansvarig till Tunga Lyft Stockholm Tunga Lyft finns idag i Malmö, Linköping, Göteborg, Stockholm, Karlstad och Luleå med ca 75 medarbetare. Omsättning ca 120 miljoner per år. Tunga Lyft har inriktat in sig på att utföra stora tunga komplexa lyft både ute och inomhus. Våra kunder är allt från stora börsbolag till mindre lokala företag. Tunga Lyft jobbar inom alla typer av verksamheter och industrier. Hur ser din arbetsdag som driftsa... Visa mer
Kundorienterad Driftsansvarig till Tunga Lyft Stockholm
Tunga Lyft finns idag i Malmö, Linköping, Göteborg, Stockholm, Karlstad och Luleå med ca 75 medarbetare.
Omsättning ca 120 miljoner per år.
Tunga Lyft har inriktat in sig på att utföra stora tunga komplexa lyft både ute och inomhus. Våra kunder är allt från stora börsbolag till mindre lokala företag. Tunga Lyft jobbar inom alla typer av verksamheter och industrier.
Hur ser din arbetsdag som driftsansvarig ut?
Att arbeta som driftsansvarig för Tunga Lyft innebär att du självständigt driver vår depås verksamhet framåt.
Du är affärs, volym- och personalansvarig för den dagliga verksamheten på ditt driftområde. Detta innebär att du ansvarar både för det operativa och strategiska arbetet på depån. Verksamhetsområdet sträcker sig från Sundsvall i Norr till Nyköping i söder.
Tjänsten är både praktisk och administrativ. I ansvaret ligger att kontinuerligt planera och organisera produktionen, upprätta riskanalyser, offerter, kalkyler, ansvara för arbetsberedning och bemanning.
Du ansvarar också för att det finns en rätt dimensionerad maskinpark samt att fordon och utrustning uppnår den kvalitetsstandard som är satt.
Du leder verksamheten enligt Tunga Lyfts fastställda ramar för Kvalité, Miljö- och Arbetsmiljöpolicy. Du rapporterar till Depåchef. I rollen som Driftsansvarig ingår bland annat:
• Försäljning och kundansvar
• Budget och resultatansvar
• Den dagliga driften
Vem trivs här?
Vi ser gärna att du har erfarenhet av produktion, teknik, planering och arbetsledning från tung industri eller entreprenad.
Du bör också ha erfarenhet av försäljning och marknadsföring och en god ekonomisk förståelse för att kunna följa upp nyckeltal och resultat.
God datavana, körkort och engelska i tal och skrift är ett krav.
Du ska klara av högt tempo med snabba beslut. Många bollar i luften.
Som person drivs du av att göra affärer, ge god service och se resultat.
Du är idérik och lösningsorienterad.
Du är en erfaren och engagerad ledare som vill leda, utveckla och driva ett positivt team framåt.
Du är positiv och utåtriktad och trivs med att skapa långsiktiga relationer både externt och internt.
Vad erbjuder Tunga Lyft?
Tunga Lyft befinner sig i en fas där mycket intressant händer.
För rätt är möjligheten att påverka är stor.
På Tunga Lyft har vi en god gemenskap, vi förenar affärsmässighet med en prestigelös framtoning.
Vi bryr oss lika mycket om varandra som vi bryr oss om våra kunder.
I ditt team lokalt ingår ett antal Tungtekniker som är kollektivt anslutna till Byggnads.
Övriga driftsansvariga och depåchefer på respektive lokal ort samt storprojektsäljare, cad ritare och teknisk chef.
Ansökan
Frågor besvaras av Claes Tärnfjord; [email protected] och du ansöker via mail.
Sista ansökningsdag är 31 December 2021 men vi gör urval och intervjuer löpande. Välkommen in med din ansökan!


Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Visa mindre

Platschef

Ansök    Jul 7    PEAB AB    Platschef, anläggning
Vi på Peab Grundläggning fortsätter att bygga vidare på vår organisation för framtiden och behöver stärka upp teamet i Järfälla med en driven och erfaren platschef till vår grup. Är du en person som drivs av att jobba med människor och nå resultat tillsammans med ditt team? Då kan du vara helt rätt för rollen som platschef hos oss. Om tjänsten I rollen som platschef leder du ett yrkeskunnigt team av tjänstemän och yrkesarbetare i det dagliga arbetet. Du... Visa mer
Vi på Peab Grundläggning fortsätter att bygga vidare på vår organisation för framtiden och behöver stärka upp teamet i Järfälla med en driven och erfaren platschef till vår grup. Är du en person som drivs av att jobba med människor och nå resultat tillsammans med ditt team? Då kan du vara helt rätt för rollen som platschef hos oss.

Om tjänsten

I rollen som platschef leder du ett yrkeskunnigt team av tjänstemän och yrkesarbetare i det dagliga arbetet. Du ansvarar för att leda, prioritera och genomföra projekten från början till slut, i samråd med dina kollegor på plats. För att lyckas har du ett tätt samarbete med övriga i platsorganisationen och tillsammans skapar ni effektivitet, god lönsamhet och kundnöjdhet.

Som ledare i Peab har du som uppgift att genom gott föredöme leda ditt team genom projektets faser. Du rapporterar direkt till projektchefen som finns på samma kontor.

Vidare kommer dina arbetsuppgifter som platschef även att innebära:

- Ansvar för att leda och fördela arbetsuppgifter i tilldelat projekt både för egen personal och underentreprenörer.
- Huvudansvar för ekonomi och att projektet rullar enligt tidplan.
- Hantera budget, prognoser, resurser samt övrig administration i projektet.
- Kvalitet-, miljö-, arbetsmiljö- samt och säkerhetsansvar inom projektet.
- Att uppnå god kundnöjdhet, samt bevara och utveckla långsiktiga kundrelationer.
- Se affärsmöjligheter och ta dessa i hamn med god lönsamhet.
- Hålla arbetsplatsmöten och delta i byggmöten.

Projekten kan ibland vara utanför närområdet varför du måste kunna resa och övernatta på annan ort i veckorna, oftast måndag till torsdag. Projekten varierar i storlek och oftast hanterar du mer än ett projekt samtidigt, på olika platser.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Placeringsort är Järfälla.

Är du rätt för rollen som platschef?
Vi söker dig som har eftergymnasial teknisk utbildning inom samhällsbyggnad eller motsvaraden erfarenhet. Vidare har du minst 3-5 års erfarenhet av arbete som platschef där du arbetat med grundläggningsarbeten och/eller anläggningsarbeten. Vi tror också att du arbetat med byggjuridik och ekonomi innefattande prognoser samt är bekväm i rollen som förhandlare med beställarens representant.

Du har förmåga att hitta lösningar, både i ett initialt skede och löpande under projekten. Du måste vara bekväm med att axla ledarskapet i din grupp och drivas av att hela tiden utveckla din personal.

Det är också ett krav att du behärskar svenska språket i både tal och skrift samt innehar körkort B och har tillgång till bil.

Kontakt

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta arbetschef Mikael Löfgren, +46733-376 659, [email protected]. Visa mindre

Platschef till SVEAB

Erfaren Platschef inom infrastruktur Nu söker vi en Platschef till SVEAB - en arbetsgivare som tror på att växa tillsammans. SVEAB är ett av Sveriges mest väletablerade renodlade anläggningsföretag. De besitter specifik kompetens för kompletta entreprenader inom grundläggning, infra­struktur och VA samt miljö-, konstbyggnad och markplanering i egen regi. Vi söker dig med minst 5 års gedigen erfarenhet inom anläggningsprojekt med inriktning betong och- el... Visa mer
Erfaren Platschef inom infrastruktur
Nu söker vi en Platschef till SVEAB - en arbetsgivare som tror på att växa tillsammans. SVEAB är ett av Sveriges mest väletablerade renodlade anläggningsföretag. De besitter specifik kompetens för kompletta entreprenader inom grundläggning, infra­struktur och VA samt miljö-, konstbyggnad och markplanering i egen regi.
Vi söker dig med minst 5 års gedigen erfarenhet inom anläggningsprojekt med inriktning betong och- eller infrastruktur.


Rollen som Platschef:
Som platschef hos oss kommer du ha en central roll i projekten där du ansvarar för produktionstekniska frågor, tidsplan, ekonomi, personal och underentreprenörer. Du kommer vara navet i kommunikationen med leverantörer, beställare och alla i produktionen. Från anbudsprocess till slutbesiktning - du är med i varje steg.


Vad du erbjuds:
Förutom utvecklande karriärmöjligheter erbjuds du förmåner som kollektivavtalad tjänstepension och försäkringar, företagshälsovård och hälsoundersökningar, generöst friskvårdsbidrag och förmånsbil.


Krav:
Gedigen erfarenhet av att leda bygg- och anläggningsprojekt i olika storlekar och komplexitetsnivåer.
Erfarenhet av betongarbeten.
Kunskap i entreprenadjuridik, prognos- och budgetarbete, kontraktshantering samt tidplansupprättande.
Du behärskar svenska obehindrat.
B-körkort.



Meriterande:
BAS-U & BAS-P
Arbete med LOU.



Din personlighet gör skillnaden!
Vi söker dig med vilja och förmåga att leda människor och grupper, som trivs med att bygga relationer både internt och externt. Du är en framdriftsmotor när det kommer till din egen och andras utveckling, och du har en naturlig drivkraft att uppnå resultat och att ta dig framåt.


Är du den vi söker? – Skicka din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Sök tjänsten via länken och kontakta ansvariga rekryterare [email protected] 073-506 68 39 eller [email protected] 073-506 72 31 vid frågor.
Detta är en rekrytering och du blir direkt anställd av vår kund.
Genom att skicka in dina handlingar till oss på Prowork – så godkänner du vår Integritetspolicy som finns att läsa på www.prowork.se Visa mindre

TopWork söker senior platschef...

TopWork är ett auktoriserat företag som arbetar med bemanning och rekrytering. Våra kunder finns inom branscher som industri, lager, logistik, bygg och administration. Vi är din trygga, professionella partner oavsett om du söker nya medarbetare eller nya utmaningar. TopWork - vi hittar rätt medarbetare till rätt arbetsgivare och arbetsplats. ... till kund inom mark och anläggning.    Du kommer att leda och fördela arbetet inom din arbetsgrupp och optim... Visa mer
TopWork är ett auktoriserat företag som arbetar med bemanning och rekrytering. Våra kunder finns inom branscher som industri, lager, logistik, bygg och administration. Vi är din trygga, professionella partner oavsett om du söker nya medarbetare eller nya utmaningar. TopWork - vi hittar rätt medarbetare till rätt arbetsgivare och arbetsplats.

... till kund inom mark och anläggning. 
 
Du kommer att leda och fördela arbetet inom din arbetsgrupp och optimera produktionsresultat tillsammans med din närmsta chef. Vi ser att du har en relevant utbildning samt minst 5 års erfarenhet av branschen. 
 
Meriterande för tjänsten är:
 
-Genomförd arbetsledarutbildning motsvarande BF:s grund- och fortsättningskurs.
-Genomförd utbildning i Heta arbeten
-Övergripande kunskaper i AMA systemet
-Godkänd utbildning för BAS P/U
-Grundläggande kunskaper i företagsekonomi
-Grundläggande kunskaper i entreprenadjuridik
 
Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete. Visa mindre

Enhetschef till Serviceenheten, Bygg- och miljöförvaltningen

BMF Veddesta är en avdelning inom Bygg- och miljöförvaltningen och består av tre enheter; Serviceenheten, Anläggningsenheten och Transportenheten. Avdelningen arbetar främst med drift inom de kommunaltekniska områdena och är lokaliserad i Veddesta. Vår avdelning växer och vi söker nu en enhetschef. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att leda Serviceenheten som består av verksamheterna; Verkstadsservice, Naturservice och Byggservice. Här arbetar 20 erfarna medarb... Visa mer
BMF Veddesta är en avdelning inom Bygg- och miljöförvaltningen och består av tre enheter; Serviceenheten, Anläggningsenheten och Transportenheten. Avdelningen arbetar främst med drift inom de kommunaltekniska områdena och är lokaliserad i Veddesta. Vår avdelning växer och vi söker nu en enhetschef.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att leda Serviceenheten som består av verksamheterna; Verkstadsservice, Naturservice och Byggservice. Här arbetar 20 erfarna medarbetare, varav tre arbetsledare.

Vi har en hedervärd uppgift i att förädla skattemedel vilket medför ett stort ansvar. Som chef blir ditt huvuduppdrag att ge dina arbetsledare och medarbetare rätt förutsättningar för att kunna utföra sina arbetsuppgifter.

Tillsammans med två enhetschefer och avdelningschef kommer du att vara en viktig del av avdelningens ledningsgrupp. Vår avdelning har 100 medarbetare och vi omsätter 150 miljoner kronor årligen. Vi fungerar som en intern entreprenör och arbetar på uppdrag av olika verksamheter inom kommunen. Som enhetschef har du ansvar för personal, budget och arbetsmiljö. Periodvis leder du även upphandlade underentreprenörer. Du bedriver verksamheten efter uppsatta mål och riktlinjer och eftersträvar nöjda kunder,

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har erfarenhet av att leda andra och som trivs med att vara en ledare. Tekniskt kunnande om något av Serviceenhetens verksamhetsområden är meriterande.

Som person tror vi att dina styrkor ligger i att vara relationsbyggande och resultatdriven. Dessutom är du lösningsfokuserad och ansvarstagande.

Som chef för Serviceenheten kommer du att möta många människor och det är därför av stor vikt att du uppskattar mötet med andra människor. B-körkort krävs i arbetet.

ÖVRIGT
Järfälla har norra Stockholms mest spännande geografiska läge och växer snabbt. Vi erbjuder en arbetsplats med stor variation, goda utvecklingsmöjligheter och arbetar efter visionen Järfälla för alla framåt. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på www.jarfalla.se/jobbahososs

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Visa mindre

TopWork söker senior platschef...

TopWork är ett auktoriserat företag som arbetar med bemanning och rekrytering. Våra kunder finns inom branscher som industri, lager, logistik, bygg och administration. Vi är din trygga, professionella partner oavsett om du söker nya medarbetare eller nya utmaningar. TopWork - vi hittar rätt medarbetare till rätt arbetsgivare och arbetsplats. ... till kund inom mark och anläggning.    Du kommer att leda och fördela arbetet inom din arbetsgrupp och optim... Visa mer
TopWork är ett auktoriserat företag som arbetar med bemanning och rekrytering. Våra kunder finns inom branscher som industri, lager, logistik, bygg och administration. Vi är din trygga, professionella partner oavsett om du söker nya medarbetare eller nya utmaningar. TopWork - vi hittar rätt medarbetare till rätt arbetsgivare och arbetsplats.

... till kund inom mark och anläggning. 
 
Du kommer att leda och fördela arbetet inom din arbetsgrupp och optimera produktionsresultat tillsammans med din närmsta chef. Vi ser att du har en relevant utbildning samt minst 5 års erfarenhet av branschen. 
 
Meriterande för tjänsten är:
 
-Genomförd arbetsledarutbildning motsvarande BF:s grund- och fortsättningskurs.
-Genomförd utbildning i Heta arbeten
-Övergripande kunskaper i AMA systemet
-Godkänd utbildning för BAS P/U
-Grundläggande kunskaper i företagsekonomi
-Grundläggande kunskaper i entreprenadjuridik
 
Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete. Visa mindre

Platschef till en av Europas största aktörer i däckbranschen

Ansök    Jul 16    Autorekrytering    Platschef, anläggning
Om företaget Autorekrytering är Sveriges största rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i branschen. Till vår kund i Norrort rekryterar vi nu en platschef som vill vara med och lyfta affären och ta den till nästa nivå. Dina arbetsuppgifter Vi söker en platschef till en av våra kunders däckverkstad i Norrort. I rollen som platschef ... Visa mer
Om företaget
Autorekrytering är Sveriges största rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i branschen. Till vår kund i Norrort rekryterar vi nu en platschef som vill vara med och lyfta affären och ta den till nästa nivå.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker en platschef till en av våra kunders däckverkstad i Norrort. I rollen som platschef har du det övergripande ansvaret för driften av verkstaden där du har ett personal- och ledaransvar. Du delegerar, motiverar, utvecklar samt stöttar dina medarbetare på anläggningen. Dina arbetsuppgifter består av administrativt arbete som beställning av varor, kvalitetskontroller, säkerhet- och budgetansvar.

Vidare arbetar du också praktiskt där du genomför service samt sköter vår kundmottagning. Du kommer att hålla kontakt med kunden genom hela processen; från inlämning av bil och rådgivning kring kundens frågeställningar, till utleverans och avslut. Vidare är det en självklarhet att du har fokus på kundnöjdhet då du presenterar lösningar på kundernas problem.
Är du en driven och positiv person med fokus på nöjda kunder, kvalité och lönsamhet? Vill du på ett entreprenörsmässigt sätt leda och utveckla verkstaden? Då är denna tjänst något för dig! Du får en nyckelposition med möjlighet att bidra med dina erfarenheter i ett väletablerat företag med trevliga medarbetare där vi tillsammans bygger framgång.

Din uppgift är att:

• Leda och utveckla verkstaden och säkerställa att vi når våra mål
• Säkerställa att verkstaden drivs på ett effektivt, säkert och lönsamt sätt
• Driva projekt och ditt team framåt för att leverera bästa möjliga lösning till kunden



Din profil
För att lyckas i rollen som platschef har du flera års erfarenhet av arbetsledande befattning i ett kundorienterat företag. Kunskap och erfarenhet från däck- eller fordonsbranschen är meriterande, men inget krav. För att lyckas och trivas i denna roll behöver du vara en naturlig ledare med god organisatorisk och planerande förmåga. Du trivs med att utveckla såväl människor som verksamheten. Då rollen är starkt kundfokuserad ser vi att du är serviceinriktad, utåtriktad och relationsskapande. Vidare är du trygg, lösningsorienterad och kan på ett lyhört och tillmötesgående sätt kommunicera med både kunder och kollegor. Du har gymnasieexamen eller motsvarande, du talar bra engelska och har god datorvana. B-körkort är ett krav.

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka din ansökan Visa mindre

Söker erfaren Platschef för kunds räkning

Om tjänsten För kunds räkning söker vi dig som är erfaren Platschef. Du blir direkt anställd hos kunden. För att lyckas i rollen bör du vara självgående, ansvarstagande och engagerad. Du ser att det ligger i dina arbetsuppgifter utveckla och driva bolaget mot uppsatta budget och resultatmål.. Vidare ser vi dig som affärsmässig, driven och duktig på att arbeta strukturerat. Du behöver ha en hög ambitionsnivå och ett genuint intresse av att arbeta i en fö... Visa mer
Om tjänsten
För kunds räkning söker vi dig som är erfaren Platschef. Du blir direkt anställd hos kunden. För att lyckas i rollen bör du vara självgående, ansvarstagande och engagerad. Du ser att det ligger i dina arbetsuppgifter utveckla och driva bolaget mot uppsatta budget och resultatmål.. Vidare ser vi dig som affärsmässig, driven och duktig på att arbeta strukturerat.

Du behöver ha en hög ambitionsnivå och ett genuint intresse av att arbeta i en föränderlig miljö där prioriteringar snabbt kan ändras. Att vara flexibel, ha en hög servicenivå och vara lösningsfokuserad, ser vi som en självklarhet.


Arbetsuppgifter
I rollen som Platschef har du det fulla resultat och personal ansvaret för bolaget. Du ansvarar även för att aktuella arbetssätt följer bolagets framtagna riktlinjer.

Din profil
Utbildning/Erfarenhet
För att lyckas som Platschef krävs:
? Ett gott affärsmannaskap
? Branscherfarenhet
? Att du har minst ett B-kort
? Talar och skriver det Svenska språket flytande

Som person trivs du i en jordnära miljö, är flexibel och prestigelös.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället. Visa mindre

Platschef till Euromaster Kista

Arbetsbeskrivning Är du en driven och positiv person med fokus på nöjda kunder, kvalité och lönsamhet? Vill du på ett entreprenörsmässigt sätt leda och utveckla verkstaden? Då är denna tjänst rätt för dig! På verkstaden i Kista arbetar ett sammansvetsat team inklusive Platschefen, med att serva våra kunder med däck och bilservice för personbilar. Som platschef kommer du vara operativt ansvarig för driften där du delegerar, motiverar, utvecklar och stötta... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och positiv person med fokus på nöjda kunder, kvalité och lönsamhet? Vill du på ett entreprenörsmässigt sätt leda och utveckla verkstaden? Då är denna tjänst rätt för dig!

På verkstaden i Kista arbetar ett sammansvetsat team inklusive Platschefen, med att serva våra kunder med däck och bilservice för personbilar. Som platschef kommer du vara operativt ansvarig för driften där du delegerar, motiverar, utvecklar och stöttar din personal. Dina främsta uppgifter är att leda och utveckla verkstaden för att nå uppsatta mål kring lönsamhet och kundnöjdhet. Du planerar och koordinerar det övergripande arbetet för kundmottagning, däckverkstad och däckhotell. Vidare deltar du aktivt i det dagliga arbetet, bland annat i kundmottagningen där du ger våra kunder service genom hela processen - från inlämning till utleverans av bil. Utöver detta sköter du administrativa arbetsuppgifter såsom beställning av varor, utförande av kvalitetskontroller samt övriga förekommande arbetsuppgifter på anläggningen.

Rollen innebär budget-, personal- och säkerhetsansvar och du rapporterar till Regionchef Sthlm.

Vi erbjuder dig:
• En nyckelposition med möjlighet att bidra med dina erfarenheter i ett väletablerat företag där vi tillsammans bygger framgång.
• En konkurrenskraftig lön och bra personalförmåner (vi har kollektivavtal)
• Ett varierande arbete med kontinuerlig utveckling
• Utbildning i ledarskap
• En arbetsmiljö där vi alltid sätter våra medarbetare och kundens säkerhet främst

Din Profil
Vi söker dig som på ett entreprenörsmässigt sätt vill utveckla och förbättra filialen. Vi söker därför en mål- och serviceinriktad ledare som ser möjligheter och som brinner för utveckling och förbättring. Du är trygg i din ledarroll och har en framtoning som främjar samarbete och laganda. För att lyckas i rollen bör du ha tidigare erfarenhet från däckbranschen som försteman, platschef eller likvärdig tjänst. Du är bra på att skapa förtroende, göra affärer och att bygga långsiktiga relationer. Filialen har ett stort däckhotell och många nöjda kunder idag. För att fortsätta driva filialen med framgång behöver du därför vara en lösningsorienterad person som hanterar ett högt tempo på ett metodiskt sätt. Office-paketet bör du behärska bra och vi ser gärna att du har systemvana. B-körkort är ett krav. Sist men inte minst delar du naturligtvis vårt intresse för fordonsbranschen.

Om företaget
Euromaster, en del av Michelinkoncernen, är Europas största däck- och fordonsservicekedja med över 2 400 försäljningsställen i 17 länder. I Sverige har Euromaster 120 verkstäder, integrerade och partners från Gällivare i norr till Trelleborg i söder, samt en egen regummeringsfabrik. Vi är drygt 450 anställda och omsätter 1,3 DR SEK. Vår värdegrund bygger på kundfokus, ärlighet och expertis. Läs mer om oss och koncernen på www.euromaster.se och www.michelin.com/eng/

Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryteringskonsult June Pärnänen på 070 622 60 19. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Om Autorekrytering
Vi är Sveriges enda bemannings- och rekryteringsföretag nischat inom motorbranschen. Vi hittar snabbt rätt kompetens – från verkstadsgolv till ledande positioner.
Sedan 2005 har vi på Autorekrytering matchat människor med rätt jobb inom motorbranschen. Vi finns när du behöver driven och kunnig personal. Oavsett om det gäller rekrytering eller tillfällig förstärkning hjälper vi dig att hitta rätt.

Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi utför uppdrag i hela Sverige. Visa mindre

Platschef till en av Europas största aktörer i däckbranschen

Om företaget Autorekrytering är Sveriges största rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i branschen. Till vår kund i Norrort rekryterar vi nu en platschef som vill vara med och lyfta affären och ta den till nästa nivå. Dina arbetsuppgifter Vi söker en platschef till en av våra kunders däckverkstad i Norrort. I rollen som platschef ... Visa mer
Om företaget
Autorekrytering är Sveriges största rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i branschen. Till vår kund i Norrort rekryterar vi nu en platschef som vill vara med och lyfta affären och ta den till nästa nivå.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker en platschef till en av våra kunders däckverkstad i Norrort. I rollen som platschef har du det övergripande ansvaret för driften av verkstaden där du har ett personal- och ledaransvar. Du delegerar, motiverar, utvecklar samt stöttar dina medarbetare på anläggningen. Dina arbetsuppgifter består av administrativt arbete som beställning av varor, kvalitetskontroller, säkerhet- och budgetansvar.

Vidare arbetar du också praktiskt där du genomför service samt sköter vår kundmottagning. Du kommer att hålla kontakt med kunden genom hela processen från inlämning av bil till utleverans och ge vägledning vid eventuella frågor. Din uppgift är att se till att våra kunder blir nöjda med vårt sätt att lösa deras problem.
Är du en driven och positiv person med fokus på nöjda kunder, kvalité och lönsamhet? Vill du på ett entreprenörsmässigt sätt leda och utveckla verkstaden? Då är denna tjänst något för dig! Du får en nyckelposition med möjlighet att bidra med dina erfarenheter i ett väletablerat företag med trevliga medarbetare där vi tillsammans bygger framgång.

Din uppgift är att:

• Leda och utveckla verkstaden och säkerställa att vi når våra mål
• Säkerställa att verkstaden drivs på ett effektivt, säkert och lönsamt sätt
• Driva projekt och ditt team framåt för att leverera bästa möjliga lösning till kunden



Din profil
För att lyckas i rollen som platschef har flera års erfarenhet av arbetsledande befattning i ett kundorienterat företag. Kunskap och erfarenhet från däck- eller fordonsbranschen är meriterande, men inget krav. För att lyckas och trivas i denna roll behöver du vara en naturlig ledare med god organisatorisk och planerande förmåga. Du trivs med att utveckla såväl människor som verksamheten. Då rollen är starkt kundfokuserad ser vi att du är serviceinriktad, utåtriktad och relationsskapande. Vidare är du trygg, lösningsorienterad och kan på ett lyhört och tillmötesgående sätt kommunicera med både kunder och kollegor. Du har gymnasieexamen eller motsvarande, du talar bra engelska och har god datorvana. B-körkort är ett krav.

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka din ansökan Visa mindre